duminică, mai 11, 2008

Insula de rock din marea de manele






Prima zi in Buzau. Ne intoarcem noi din plimbarea prin noroi dintr-un sat din apropiere (care mi-a placut, pentru ca spre deosebire de gagicii si gagicile in adidasi nike, balerini & co, eram cat de cat echipata si mi-am permis sa merg sau chiar sa alerg in nesimtire :D)...dupa cum ziceam, ne intoarcem la civilizatie (?) si primul nostru gand comun: sa gasim o bodega fara manele.
Eram cazate la un camin din liceul sportiv din micro 14, un cartier rau famat, ceea ce s-a si dovedit o zi mai tarziu cand o colega a noastra a luat bataie pentru ca a injurat un tigan care i-a pus mana pe fund. Era o singura baie cu dusuri pentru toti...150 de oameni, iar toaletele de la fiecare etaj erau cel putin infecte :| (Noi am fost doar in trecere, dar ma intreb cum or rezista elevii care LOCUIESC acolo...).
Asa ca dupa ce NU am facut dus si ne-am schimbat in haine de strada, am chemat un taxi :-> ca aici ne permiteam :)) ne-a costat 4 lei pana in centru, i-am lasat 5 :-> Ne lasa langa parcul Crang. Am zis sa ne plimbam un pic prin parc...avem timp sa gasim o bodega toata noaptea; dragutz parcul si curat. Ne plictisim de parc si plecam in cautarea bodegii. Sunam un prieten din Buzau sa ne conduca spre lumina...intuneric total. Ne conduce spre un loc inchis de ceva vreme se pare. Nu prea asculta buzoienii rock, hah? Nu-i nimic, nu ne lasam noi asa usor. Luam la pas strazile din centru...si mergem, si mergem...2 ore. Intrebam pe cineva daca stie un bar unde se asculta rock...se uita chioras la noi si zice ca nu. Mai intrebam pe cineva...hmmm...parca, parca...intelegem noi ca se numeste "Felinarii". Si ne indruma pe strada Trandafirilor pana in capat...pana mea. Ne plimbam de ni se acreste. Cu pungile (cu dulciuri si servetele umede) in maini :)) Ne intoarcem la camin. A doua seara macar aveam un indiciu.
Chemam un taxi si intrebam taximetristul daca stie unde e barul "Felinarii sau asa ceva". Bineinteles ca stie :D E pe Balcescu. Il gasim undeva pe strada din fatza parcului (!), pe stanga, pitit dupa copaci si eclipsat de o cladire luminoasa. Erau doua mese cu umbrele afara. Inauntru se auzea ceva rock`n`roll \:D/ La bar o duduie. :-? In dreapta barului, la o masa, mai multi "domni" jucau remii (nu stiu cum se scrie :)), discutau si adaptau versurile englezesti la vocabularul lor romanesc, foarte vast bineinteles... In fine, nu a mai contat. Luam cate o bere si mergem la etaj, unde erau vreo 5 mese, dar mai putini tipi dubiosi. Nu prea se aude muzica. Ma duc la doamna de la bar sa o rog sa dea mai tare si sus... " Nu se poate. Muzica e de la radio." :| Ooooke...ne continuam berile...motiv pentru care avem ocazia sa profitam si de toaleta pentru femei (!) mult mai curata decat la camin si cu hartie igienica in dotare! La un moment dat urca la noi un tip care ne roaga frumos de tot sa il lasam sa stea cu noi la masa...
Tipu`: Nu va deranjez. Nici macar nu vorbesc. Vreau doar sa stau cu voi la masa!
Noi (in cor, pe rand): :| /:) A...avem o discutie intre fete...nu se poate...Abia am ajuns in oras...bla, bla, bla!
Tipu`: Dar de unde sunteti?
Noi: Din Bucuresti...
Tipu`: A...bine, pa!
Noi (dupa ce a plecat tipu): =))

Mai vin unii la etaj, trei tipi si o tipa.
Deodata se schimba ceva!!! Se aude muzica si la etaj...rock! Un cover rock... :-? Eu deja bausem juma` de bere si ma simteam in A. :)) Eram doar noi trei, fara nici un baiat. Asa ca am plecat inainte sa se mai ia cineva de noi. La plecare am facut poze etajului si unui desen de pe perete, care mi s-a parut interesant. Un tip de la masa mi-a cerut sa ii arat poza. I-am zis ca o vede pe net. M-a injurat. :-??
Pana mea...

Niciun comentariu: